Veebipoe tartulilled.ee (edaspidi
Veebipood) omanik on OÜ
Akito
(registrikood 10739315), asukohaga
Variku 37, Tartu.
Müügilepingu
kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade
ostmisel.Veebipoes
müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu
kauba kättetoimetamise
eest.Kauba kättetoimetamise tasu
sõltub ostja asukohast
ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse
ostjale tellimuse vormistamisel.Teave kauba
kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse
vormistamine
Kauba
tellimiseks tuleb lisada
soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse
vormistamiseks tuleb täita nõutud
andmeväljad ning valida
sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu
suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.Leping jõustub
alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.Kui tellitud
kaupa ei ole
võimalik tarnida seoses
kauba lõppemisega või
muul põhjusel, teavitatakse sellest
ostjat esimesel võimalusel
ning tagastatakse tasutud
raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.Kasutusel
olevad maksevahendid: Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor,
LHV, Coop Pank, Pocopay ja PDF arveVeebipoe
valuutaks on eurod (€).NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi
kaupmehe juurde“.Makseid
vahendab Maksekeskus AS.
Tasumine toimub väljaspool
Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga
turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises
keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi
andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe
arvelduskontole.Akito OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Akito OÜ
edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja
Maksekeskus AS-le.Veebipoe omanik on
isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud
isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse
järgmistesse riikidesse: Eesti.Kauba
saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.Kauba kättesaamiseks on
ostjal järgmised valikud: Lillepoe oma kuller, Itella Smartpost.Eestisisesed
saadetised jõuavad üldjuhul ostja
määratud sihtpunkti 1-5
tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Klient võib teha ka ettetellimuse kuni 6 kuud ette.Erandlikel juhtumitel
on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Lilleseade on
võimalik tagastada kolme (3) päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kui
seade on kahjustunud või närbunud.Taganemisõigus ei kohaldu,
kui ostjaks on juriidiline isik. 3-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks
ei tohi tellitud
kaupa kasutada muul
viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises
poes.Kui kaupa
on kasutatud muuks
otstarbeks kui on
vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks
või sellel on
kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel
õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.Kauba tagastamise
kulud kannab ostja,
välja arvatud juhul,
kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga asi). Tasuta saab kauba tagastada Ülle Lillesalongi (Variku
37, Tartu).Selleks peab klient
ühendust võtma klienditoega (lilledtartus@gmail.com või +372 55692699) ja tagastama seade Ülle Lillesalongi
aadressil Aardla 23. Seade või lõikelille väärtus tagastakse kas samaväärse tootega või kinkekaardiga. Ostja peab
kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 3 päeva jooksul. Veebipood
tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem
kui 14 päeva möödumisel arvates
taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.Veebipood võib
keelduda tagasimaksete tegemisest
seni, kuni on
lepingu esemeks oleva
asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi
saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.Kui ostja
on sõnaselgelt valinud
Veebipoe pakutud kõige
odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist
erineva kättetoimetamise viisi,
ei pea Veebipood
tarbijale tagastama kulu, mis
ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.Veebipoel on
õigus taganeda müügitehingust ning
nõuda ostjalt tagasi
kaup, kui kauba
hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba
turuhinna.
Pretensiooni
esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale
müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli
olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul,
alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest
esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli
olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus. Selliseks kaubaks on näiteks lillevaasid ja keraamilised potid.
Pretensiooni esitamise õigus ei laine kiirelt riknevale kaubale (lõikelilled ja
erinevad lilleseaded).Ostjal on õigus puuduse
ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja
aadressile lilledtartus@gmail.com või helistada telefonil:
+372 55692699.Veebipood
ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.Kui Veebipoest
ostetud kaubal on
puudused, mille eest
Veebipood vastutab, parandab
või asendab Veebipood puudusega
kauba. Kui kaupa
ei ole võimalik
parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik
müügilepinguga kaasnenud tasud.Veebipood vastab tarbija
esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis
15 päeva jooksul.
Otseturustus
ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt
sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) ainult
tellimuse töötlemiseks ning
kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid
veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.Veebipood saadab
ostjale uudiskirju ning
pakkumisi ostja e-maili
aadressile ainult juhul,
kui ostja on selleks
avaldanud soovi sisestades
veebilehel e-kirja aadressi
ning andnud teada
oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.Ostjal on igal
ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest
andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava
e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on
Veebipoe osas pretensioone,
tuleb need saata
e-kirja aadressile
lilledtartus@gmail.com või helistada telefonil: +372 55692699.Kui ostja
ja Veebipood ei
suuda lahenda vaidlust
kokkuleppe teel, siis
on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni
poole. Menetlustingimustega saab
tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste
komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on
tasuta.
Ostja võib
pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Vastused puuduvad